Напрямком нашої діяльності є виробництво і продаж дзеркал і дзеркальних елементів для будь-яких транспортних засобів.
Також ми займаємося ремонтом дзеркал - заміна дзеркального елемента (скла, дзеркала). Для ремонту дзеркальних елементів ми використовуємо автомобільні асферичні, сферичні або плоскі дзеркальні заготовки з покриттям антивідблиску нейтрального або блакитного тону. Матеріал не має нічого спільного з побутовими дзеркалами. У нас ви зможете оперативно і якісно провести заміну вийшовшого з ладу обігрівального елемента, або дзеркального елемента (скла) дзеркала заднього виду.
Ми усуваємо несправності дзеркал будь-яких марок автомобілів і спецтехніки.
Встановлюємо сертифіковані ЄЕК ООН європейські дзеркала на американські автомобілі.
Автомобільні дзеркала - це Ваш комфорт і безпека. Автомобільні дзеркала (салонне і зовнішні бічні) призначені для забезпечення безпечного руху транспорту.
Крім активних засобів безпеки водія і пасажирів, існують також і пасивні, серед яких першочерговими є автодзеркала.
Зовнішнє дзеркало — один з основних елементів автомобіля, який відповідає за безпеку водіння. Тому дуже важливо, щоб дзеркало бокового виду було вищої якості.
Ми пропонуємо широкий вибір дзеркальних елементів. В нашому каталозі понад трьох тисяч найменувань дзеркальних елементів, які можуть виготовлятися "під замовлення". Частина елементів вже є в наявності. А також в асортименті універсальні салонні дзеркала, дзеркала для вантажних автомобілів і спецтехніки, дзеркальні та оптичні елементи для будь яких автомобілів, універсальні дзеркала додаткового огляду "мертвих зон". Приймаємо індивідуальні та оптові замовлення на виготовлення дзеркальних елементів для автомобілів.
Дзеркальні елементи мають високу якість виконання, поліпшену чіткість зображення і повністю адаптовані під установку в штатні дзеркала.
У багатьох автомобілів, які не мають європейської сертифікації, в лівому бічному дзеркалі використовується плоский оптичний елемент. Такий елемент не забезпечує належного огляду для передачі інформації про обстановку на дорозі.
Для досягнення належного огляду в дзеркалах європейських автомобілів використовують сферичний панорамний оптичний елемент. Сферичний дзеркальний елемент забезпечує необхідний огляд при розумних розмірах дзеркала. Радіус кривизни його вибирається виходячи з необхідного поля огляду, але, згідно з європейськими стандартами, не може бути менше 1200 мм для дзеркал легкових автомобілів і 1500 мм – для основних дзеркал вантажівок.
Сферичний дзеркальний елемент забезпечує широкий огляд, але дещо видаляє предмети. Тому дзеркала для ранка США мають напис «objects in the mirror are closer than they appear», що означає «об'єкти в дзеркалі ближче, ніж здається».
Асферичні дзеркала забезпечують збільшення зони огляду за рахунок особливої форми автодзеркала.
Дзеркало розділене на дві зони. Ближня до водія і велика за розміром зона " а " являє собою звичайне сферичне дзеркало. Поле огляду в цій зоні не повинно бути менше, ніж це передбачено стандартами для дзеркал відповідного класу.
Далекий від водія край оптичного елемента (зона "в") вигнутий за особливим законом, з планомірним збільшенням кривизни в міру наближення до краю дзеркала. Завдяки цьому в асферичної зоні проглядається збільшений сектор простору.
Однак, в цій зоні форма об'єктів спотворюється. Тому між сферичною і асферичної зоною на автодзеркало наносять розділову лінію. Кривизна дзеркала підібрана таким чином, щоб у міру зближення об'єкта з автомобілем спостерігача, його відображення плавно переміщалося з асферичної зони в сферичну і набувала реальних обрисів.
Накладні панорамні дзеркала встановлюються звичайно поверх «штатного» внутрішньосалонного дзеркала з метою збільшення огляду через нього. Вони, як правило, мають сферичну форму і збільшену ширину, за рахунок чого, власне, і досягається збільшення зони огляду. В силу сферичної форми ці дзеркала дещо видаляють спостережувані в них предмети.
При виборі накладного панорамного автодзеркала слід, в першу чергу, звернути увагу на відсутність спотворень зображення (рівномірність кривизни оптичного елемента), а також на розмір дзеркала і надійність його кріплення. "Штатне" автодзеркало, як правило, має можливість перемикання в неосліплююче положення. При установці панорамного дзеркала така можливість зникає. Тому необхідно, щоб панорамне дзеркало мало власні засоби захисту від засліплення, наприклад, протиосліплююче тонування. Крім того, бажано, щоб накладне дзеркало мало мінімальну вагу, щоб уникнути вібрацій і виключити ймовірний відрив кріплення дзеркала (особливо важливо, якщо «штатно» дзеркало кріпиться до вітрового скла шляхом приклеювання).
Зауважимо, що при правильній установці і регулюванні всієї системи дзеркал автомобіля «штатний» внутрішньосалонове автодзеркало забезпечує достатній огляд. Якщо все ж необхідно огляд збільшити, краще встановити більш досконалі зовнішні дзеркала, а не накладні.
Зоны обзора в зеркалах заднего вида определяются размером оптического элемента, его кривизной и положением относительно глаз водителя Для увеличения обзора используют зеркала с оптическими элементами увеличенной площади, сферические и асферические зеркала
Для достижения надлежащего обзора в зеркалах используют не плоский, а сферический оптический элемент так как он обеспечивает необходимый обзор при разумных размерах зеркала. Радиус кривизны его выбирается исходя из необходимого поля обзора, но, согласно стандартам, не может быть меньше 1200 мм для зеркал легковых автомобилей и 1500 мм – для основных зеркал грузовиков.
Асферические зеркала обеспечивают увеличение зоны обзора за счет особой формы зеркала.
Зеркало разделено на две зоны. Ближняя к водителю и большая по размеру зона А представляет собой обыкновенное сферическое зеркало. Поле обзора в этой зоне не должно быть меньше, чем это предусмотрено стандартами для зеркал соответствующего класса. Дальний от водителя край оптического элемента (зона В) выгнут по особому закону, с планомерным увеличением кривизны по мере приближения к краю зеркала. Благодаря этому в асферической зоне просматривается увеличенный сектор пространства.
Владельцы автомобилей производимых для рынка США со штатным комплектом зеркал сталкиваются с явлением так называемой «мертвой (слепой) зоны», когда идущий сзади автомобиль в нескольких десятках метров исчезает из поля зрения. Особенно это опасно при маневрах.
Асферическое зеркало обеспечивает повышение угла обзора до 40 град. и увеличивают обзорность смежных полос до 8-9 метров (с одной до трех полос движения) исключая «мертвую зону».
Обогрев наружных зеркал – неотъемлемая часть безопасности современного автомобиля. Зеркало оснащённое обогревом обеспечивает наилучший обзор при движении в дождь, метель, в тумане, при сильном морозе, тем самым повышает безопасность управления.
Обогрев позволяет быстро избавиться от запотевания, забрызгивания и обмерзания зеркального элемента. При работающем обогреве зеркало не требует протирания! А обмёрзшие, покрытые наледью и снегом зеркала оттают быстрее, чем прогреется двигатель.
Технология нанесения подогреваемого слоя непосредственно на заднюю поверхность стеклянной подложки обеспечивает минимальное энергопотребление до 10-13 Вт/кв.дм. При этом время разогрева зеркального элемента до рабочей температуры составляет 2-3 мин. В результате наледь и снег под воздействием нагрева растапливаются, избыток влаги стекает, а остатки испаряются.
СРЕДСТВО ЗАЩИТЫ ГЛАЗ ВОДИТЕЛЯ ОТ ОСЛЕПЛЕНИЯ ОТРАЖЕННЫМ СВЕТОМ в наших зеркалах является ОПТИЧЕСКИМ то есть СПЕКТРАЛЬНЫМ.
Зеркала тм ION имеют антибликовое покрытие отражающего слоя и обеспечивают эффективную защиту глаз водителя от ослепления фарами попутного транспорта. Спектральные средства защиты являются оптимальным решением проблемы ослепления с точки зрения соотношения цена/результат.
Главное преимущество зеркальных элементов тм ION заключается в отражающем покрытии оптимизированным по спектру, при этом противоослепляющее действие обусловлено тремя факторами:
а) уменьшением яркости блика за счет снижения среднего
коэффициента отражения зеркал;
б) использованием эффекта "сумеречного зрения" (смещение
чувствительности глаза в коротковолновую часть спектра в темное
время суток);
в) эффективным подавлением излучения автомобильных фар в
длинноволновой части спектра видимого света, в которых
отражение от зеркала происходит наиболее эффективно.
Как показали исследования американских специалистов [The Effect of Mirror Colour on Driver Performance. Dorothy Helder, Donnelly Corp.// Automotive Glass, 1992, №4, p.36-40], в зеркале голубого или желто-золотистого тона изображение воспринимается даже лучше, чем в обыкновенном зеркале нейтрального металлического цвета. В зеркалах с зеленым тоном возможно некоторое снижение точности восприятия дорожной обстановки. Недостатком также является слишком насыщенный синий тон зеркал, так как он может приводить к ошибкам в опознании цвета объектов.